-
Platformy:
TikTok & INSTAGRAM -
7
ZAANGAŻOWANYCH
INFLUENCEREK
W związku ze zmianą sposobu realizacji współprac influencerskich, informujemy, że platforma BurdaConnect zostanie zamknięta z dniem 31 grudnia 2024 r.
Od tego momentu logowanie do platformy nie będzie możliwe, a wszelkie treści oraz wszelka zawartość, włącznie z kontami użytkowników zostanie usunięta.
Jednocześnie już teraz zapraszamy do śledzenia serwisu BurdaConnect.pl, gdzie w zakładce „Trwające kampanie” znajdziecie informacje o nowych projektach, poszukiwanych twórcach oraz warunkach współpracy.
Wierzymy, że nowa forma współpracy pozwoli na jeszcze lepsze i prostsze realizowanie wspólnych projektów.
Dziękujemy za wspólne działania na platformie BurdaConnect przez ostatnie lata! Do zobaczenia przy kolejnych kampaniach!
Zespół Burda Media Polska
***
Administrator serwisu www.burdaconnect.pl – Burda Media Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
niniejszym wypowiada umowę o świadczenie usług w ramach serwisu ze skutkiem na dzień 31 grudnia 2024 r. Z tym dniem zakończy się świadczenie wszystkich usług tego serwisu, polegających w szczególności na: prowadzeniu kont użytkowników, możliwości przeglądania i zamieszczania treści w serwisie, udziału w kampaniach oraz korzystaniu z pozostałych funkcjonalności serwisu. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie umowy są zmiany biznesowe, organizacyjne i technologiczne, które będą skutkować zamknięciem serwisu. Wypowiedzenie przez administratora umowy o świadczenie usług w ramach serwisu www.bdigital.pl nie ma wpływu na licencje udzielone Administratorowi na podstawie regulaminu. Zasady wypowiadania licencji zostały określone w § 7 regulaminu serwisu bdigital.pl
Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa. W takich przypadkach dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń - okres przedawnienia roszczeń) i nie dłużej niż 20 lat (w celu dochodzenia roszczeń związanych z naruszeniem praw autorskich, jeśli to naruszenie stanowi jednocześnie przestępstwo - okres przedawnienia roszczeń).
Przygotowaliśmy kampanię skoncentrowaną na sandałach ikonicznej marki Dr. Martens. W ramach tego projektu zaangażowaliśmy różnorodne influencerki, reprezentujące zupełnie odmienne style życia i fashion. Głównym celem każdej z nich było wyrażenie siebie poprzez stworzenie unikalnej stylizacji, w której kluczową rolę odgrywały sandały Dr. Martens. Kampania ta miała podkreślać wszechstronność obuwia marki, inspirując różnorodność w interpretacji stylu i osobistej ekspresji.
bmp
Platformy:
TikTok & INSTAGRAM
7
ZAANGAŻOWANYCH
INFLUENCEREK