W związku ze zmianą sposobu realizacji współprac influencerskich, informujemy, że platforma BurdaConnect zostanie zamknięta z dniem 31 grudnia 2024 r.

Od tego momentu logowanie do platformy nie będzie możliwe, a wszelkie treści oraz wszelka zawartość, włącznie z kontami użytkowników zostanie usunięta.

Jednocześnie już teraz zapraszamy do śledzenia serwisu BurdaConnect.pl, gdzie w zakładce „Trwające kampanie” znajdziecie informacje o nowych projektach, poszukiwanych twórcach oraz warunkach współpracy.

Wierzymy, że nowa forma współpracy pozwoli na jeszcze lepsze i prostsze realizowanie wspólnych projektów.

Dziękujemy za wspólne działania na platformie BurdaConnect przez ostatnie lata! Do zobaczenia przy kolejnych kampaniach!

Zespół Burda Media Polska

***
Administrator serwisu www.burdaconnect.pl – Burda Media Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, niniejszym wypowiada umowę o świadczenie usług w ramach serwisu ze skutkiem na dzień 31 grudnia 2024 r. Z tym dniem zakończy się świadczenie wszystkich usług tego serwisu, polegających w szczególności na: prowadzeniu kont użytkowników, możliwości przeglądania i zamieszczania treści w serwisie, udziału w kampaniach oraz korzystaniu z pozostałych funkcjonalności serwisu. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie umowy są zmiany biznesowe, organizacyjne i technologiczne, które będą skutkować zamknięciem serwisu. Wypowiedzenie przez administratora umowy o świadczenie usług w ramach serwisu www.bdigital.pl nie ma wpływu na licencje udzielone Administratorowi na podstawie regulaminu. Zasady wypowiadania licencji zostały określone w § 7 regulaminu serwisu bdigital.pl
Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa. W takich przypadkach dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń - okres przedawnienia roszczeń) i nie dłużej niż 20 lat (w celu dochodzenia roszczeń związanych z naruszeniem praw autorskich, jeśli to naruszenie stanowi jednocześnie przestępstwo - okres przedawnienia roszczeń).

x

FAQ Influencera

JAK DZIAŁA BURDA CONNECT?

Jesteśmy działem zajmującym się Influencer Marketingiem w Burda Media Polska. W naszej bazie znajdziesz współprace oraz kampanie, które pasują do twojego profilu jako twórca na Instagramie, Tik Tok’u, YouTube, a także jako Content Creator.

CZY KAŻDY MOŻE DOŁĄCZYĆ DO BURDA CONNECT?

Tak!
Zapraszamy wszystkich twórców do współpracy z Burda Connect. Posiadamy kampanie zarówno dla profili 1000-10000 followersów jak i tych z milionowymi zasięgami.
Różnorodność kampanii sprawia, że każdy twórca znajdzie kampanie dla siebie.

ILE MOŻNA NA TYM ZAROBIĆ?

Stawki ustalamy wspólnie, na początku współpracy.
Bierzemy pod uwagę czynniki takie jak: zasięgi, liczba followersów, ER (zaangażowanie), jakość contentu i wiele więcej. Jesteśmy otwarci na rozmowy o stawkach, które będą zadowalające dla obu stron.

JAK DŁUGO POST Z KAMPANII MUSI POZOSTAĆ NA MOIM PROFILU?

Post powinien pozostać na twoim profilu przynajmniej przez rok od publikacji, chyba że zapis umowy świadczy o innym założeniu.

KIEDY KAMPANIA JEST UZNANA ZA ZREALIZOWANĄ?

Propozycja postu musi zostać zaakceptowana przed publikacją, po opublikowaniu postu zostaniesz poproszony o przesłanie statystyk. Jeśli wszystko zostało wykonane poprawnie – zadanie zostaje uznane za wykonane.

FAQ Klienta

CZY MAM WPŁYW NA WYBÓR INFLUENCERÓW?

Oczywiście. Influencerzy zainteresowani udziałem w kampanii najpierw przechodzą wstępną selekcję przez zespół Burda Connect, dopiero potem trafiają do Twojej akceptacji. To Ty decydujesz o tym, z kim chciałbyś podjąć współpracę.

CZY MAM WPŁYW NA ZREALIZOWANE MATERIAŁY?

Tak, propozycje postów trafiają do Twojej akceptacji.

CZY MUSZĘ ROZLICZAĆ SIĘ BEZPOŚREDNIO Z TWÓRCAMI?

Po zakończeniu kampanii marka rozlicza się wyłącznie z Burda Media Polska.

CZY DOSTANĘ RAPORT KOŃCOWY?

Po zakończeniu kampanii otrzymasz szczegółowy raport z wynikami osiągniętymi przez influencerów, wskazówkami i propozycjami na kolejne działania.