-
ponad
100
zaproszonych
influencerów/wizażanek -
ponad
500
publikacji
z eventów
W związku ze zmianą sposobu realizacji współprac influencerskich, informujemy, że platforma BurdaConnect zostanie zamknięta z dniem 31 grudnia 2024 r.
Od tego momentu logowanie do platformy nie będzie możliwe, a wszelkie treści oraz wszelka zawartość, włącznie z kontami użytkowników zostanie usunięta.
Jednocześnie już teraz zapraszamy do śledzenia serwisu BurdaConnect.pl, gdzie w zakładce „Trwające kampanie” znajdziecie informacje o nowych projektach, poszukiwanych twórcach oraz warunkach współpracy.
Wierzymy, że nowa forma współpracy pozwoli na jeszcze lepsze i prostsze realizowanie wspólnych projektów.
Dziękujemy za wspólne działania na platformie BurdaConnect przez ostatnie lata! Do zobaczenia przy kolejnych kampaniach!
Zespół Burda Media Polska
***
Administrator serwisu www.burdaconnect.pl – Burda Media Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
niniejszym wypowiada umowę o świadczenie usług w ramach serwisu ze skutkiem na dzień 31 grudnia 2024 r. Z tym dniem zakończy się świadczenie wszystkich usług tego serwisu, polegających w szczególności na: prowadzeniu kont użytkowników, możliwości przeglądania i zamieszczania treści w serwisie, udziału w kampaniach oraz korzystaniu z pozostałych funkcjonalności serwisu. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie umowy są zmiany biznesowe, organizacyjne i technologiczne, które będą skutkować zamknięciem serwisu. Wypowiedzenie przez administratora umowy o świadczenie usług w ramach serwisu www.bdigital.pl nie ma wpływu na licencje udzielone Administratorowi na podstawie regulaminu. Zasady wypowiadania licencji zostały określone w § 7 regulaminu serwisu bdigital.pl
Po zakończeniu świadczenia usług dane osobowe mogą być nadal przetwarzane, jednak wyłącznie, jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa. W takich przypadkach dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji celów, nie dłużej niż 6 lat po zakończeniu świadczenia usług (w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń - okres przedawnienia roszczeń) i nie dłużej niż 20 lat (w celu dochodzenia roszczeń związanych z naruszeniem praw autorskich, jeśli to naruszenie stanowi jednocześnie przestępstwo - okres przedawnienia roszczeń).
W celu promocji produktów z serii L'OREAL, takich jak Revitalift (szczególnie serum z retinolem) oraz L’OREAL Paris Telescopic Lift Mascara, zorganizowaliśmy ekskluzywne eventy, na które specjalnie zaprosiliśmy mini influencerów oraz aktywne uczestniczki forum Wizaż.pl. Podczas tych wydarzeń, uczestnicy mieli okazję skorzystać z różnych atrakcji i aktywacji stworzonych z myślą o nich. Wymogiem uczestnictwa było aktywne zrelacjonowanie całego wydarzenia na profilach internetowych uczestników, co miało na celu generowanie dodatkowego zainteresowania wśród ich obserwatorów. Eventy nie tylko prezentowały produkty L'OREAL, ale także oferowały interaktywny sposób na poznanie ich zalet. W ten sposób kampania nie tylko angażowała bezpośrednio grupę docelową, ale również generowała autentyczne treści i recenzje, wspierając promocję produktów na różnych platformach społecznościowych.
bmp
ponad
100
zaproszonych
influencerów/wizażanek
ponad
500
publikacji
z eventów