-
ponad
100
zaproszonych
influencerów/wizażanek -
ponad
500
publikacji
z eventów
W celu promocji produktów z serii L'OREAL, takich jak Revitalift (szczególnie serum z retinolem) oraz L’OREAL Paris Telescopic Lift Mascara, zorganizowaliśmy ekskluzywne eventy, na które specjalnie zaprosiliśmy mini influencerów oraz aktywne uczestniczki forum Wizaż.pl. Podczas tych wydarzeń, uczestnicy mieli okazję skorzystać z różnych atrakcji i aktywacji stworzonych z myślą o nich. Wymogiem uczestnictwa było aktywne zrelacjonowanie całego wydarzenia na profilach internetowych uczestników, co miało na celu generowanie dodatkowego zainteresowania wśród ich obserwatorów. Eventy nie tylko prezentowały produkty L'OREAL, ale także oferowały interaktywny sposób na poznanie ich zalet. W ten sposób kampania nie tylko angażowała bezpośrednio grupę docelową, ale również generowała autentyczne treści i recenzje, wspierając promocję produktów na różnych platformach społecznościowych.
bmp
ponad
100
zaproszonych
influencerów/wizażanek
ponad
500
publikacji
z eventów